روزنامه صبا

روزنامه صبا

محمدعلی بهمنی:

شرایط شعر در روزگار ما تخریب ‌شده است


استاد غزل کشورمان درباره حال و روز این روزهای شعر گفت که، متاسفانه شرایط شعر در روزگارمان آن‌قدر تخریب‌شده که حتی جوانان این عرصه نیز چندان میل و علاقه برای ارائه آثار ندارند.

روزنامه صبا: محمدعلی بهمنی، غزل سرا اظهار داشت: قریب ۲ سال به سبب شیوع کرونا حضور در جلسات شعر را تجربه نکرده‌ام و این باعث خسران و ناراحتی من است، در دوران کرونا وظیفه‌ مردم آن بود تا محافظ خود باشند و در ادامه راه و با بهبود نسبی شرایط جامعه به دلیل عارضه چشمی درگیر روند درمان هستم و هنوز فرصت استفاده از این جلسات را پیدا نکردم.

وی با بیان آنکه حضور در جلسات و محافلی که در آنها عطر شعر و غزل جاری و ساری است برای من برای من حکم اکسیژن را دارد خاطرنشان کرد: وقتی جوان‌ترهای شعر و آثار درخشان و باارزش آن‌ها را می‌بینم اما کمتر میل و رغبتی برای خواندن آن آثار را شاهدم دلم می‌گیرد. متاسفانه شرایط شعر در روزگارمان آن‌قدر تخریب‌شده که حتی جوانان این عرصه نیز چندان میل و علاقه برای ارائه آثار ندارند.

بهمنی درباره طی کردت روند درمان خود که این روزها او را ساکن بیمارستان کرده است گفت: بخش نخست روند درمان چشمم آغاز شده و در حال حاضر پزشکان گفته‌اند که باید یک ماه چشمم بسته باشد. بعد از این زمان مشخص می‌شود که ادامه روند درمان به چه شکلی خواهد بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است