روزنامه صبا

روزنامه صبا

جواد خواجوی:

حضور در سریال «یاغی» دقیقا آن چیزی است که از کودکی آرزو داشتم


بازیگر سریال «یاغی» بازی در این سریال را یکی از مهمترین اتفاقات زندگی خود دانست و گفت که؛ حضور در چنین سریالی دقیقا آن چیزی است از کودکی که آرزو داشتم.

روزنامه صبا – جواد خواجوی، بازیگر سریال یاغی، در رابطه با ایفای نقش در این سریال به کارگردانی محمد کارت که پخش آن از ۲ روز گذشته در شبکه نمایش خانگی آغاز شده، اظهار کرد: اینستاگرام روابط بسیاری را برای من ایجاد کرد و باعث شد کسانی من را دنبال کنند، به من پیام بدهند و دوستم داشته باشند که در گذشته آرزو داشتم آن‌ها را از نزدیک ببینم. آشنایی با محمد کارت نیز از همین طریق اتفاق افتاد.

وی افزود: محمد کارت نقش یک نوازنده را برای سریال یاغی می‌خواست و چون ساز زدن من را در صفحه‌ اینستاگرامم دیده بود، راجع به کار با هم صحبت کردیم و خیلی زود به نتیجه رسیدیم. آن زمان به محمد کارت گفتم که اگر در سریال یاغی به من نقش بدهی، باید جواب برخی را نیز بابتش بدهی که او گفت جوابشان را آماده کرده‌ام و می‌دهم.

خواجوی تصریح کرد: او حین کار نیز خیلی به من لطف داشت. امید و حال خوب می‌داد و می‌گفت اگر هر بازیگر دیگری را به جای تو برای این نقش انتخاب می‌کردم، به اندازه‌ای که اکنون راضی هستم، راضی نبودم. وقتی کارگردانی که کارهای بسیار خوبی تاکنون تولید کرده، چنین سخنی بگوید، قطعا بازیگری مانند من خوشحال خواهد شد.

این بازیگر خاطرنشان کرد: سریال یاغی پروژه‌ای است که اگر نقش من را به هر بازیگر دیگری پیشنهاد می‌دادند، با افتخار آن را قبول می‌کرد چراکه بهترین‌های ایران در این سریال حضور دارند. کسانی مانند نیکی کریمی و امیر جعفری نقش‌های کوچک یا چند سکانسه در این سریال بازی کردند اما وقتی با آن‌ها صحبت می‌کردم، می‌گفتند این نقش‌ها برای خودشان بسیار ارزشمند بوده و آن را از بسیاری از کارهای دیگری که تاکنون بازی کرده‌اند و حتی نقش اصلی هم بوده، بیشتر دوست داشتند.

علی شادمان در سریال یاغی به شدت دیده خواهد شد

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار علی شادمان در سریال یاغی بیان کرد: علی شادمان در سریال یاغی به شدت دیده خواهد شد. او از زمانی که کودک بوده، به خاطر زیبایی و بانمکی‌اش به سینما آمده اما اکنون یک آرتیست و هنرمند درجه یک است و اگر از کودکی نیز به سینما نمی‌آمد، باز هم جای خود را در سینما داشت. علی شادمان یک بازیگر بسیار حرفه‌ای است و به نظرم سریال یاغی اتفاق عجیب و غریبی در زندگی کاری او است.

خواجوی عنوان کرد: قصه اصلی داستان سریال برگرفته از رمانی به نام سالتو است که بیننده قشرهای مختلف جامعه را در آن مشاهده می‌کند. جالب است بدانید من چیز زیادی از داستان سریال نمی‌دانم چراکه شیوه کار محمد کارت به این صورت بود که به من فیلمنامه را نداد بلکه فقط دیالوگ‌های خودم را در اختیارم گذاشت. من حتی نمی‌دانم که کجای قصه قرار دارم اما چون او می‌داند و کار خود را بلد است، خیالم راحت است.

این بازیگر ادامه داد: حین کار حتی نیم‌نگاهی هم به خود در مانیتور نکردم؛ از پشت به صورت چشم‌بسته خود را در آغوش محمد کارت رها کردم و می‌دانستم که او مرا می‌گیرد. نگران هیچ چیز نبودم چراکه به حرفه‌ای بودن و توانایی‌اش در کارگردانی‌ ایمان داشتم.

وی خاطرنشان کرد: حضور در چنین سریالی دقیقا آن چیزی است از کودکی که آرزو داشتم. با تمام کسانی که یک روز علاقه داشتم آن‌ها را از ۱۰۰ متری ببینم، در این کار همکاری کردم و نام‌های‌مان کنار هم در یک تیتراژ قرار می‌گیرد. این برای من بسیار ارزشمند است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است