روزنامه صبا

روزنامه صبا

مریم سعادت:

حوادث «وضعیت زرد ۲» درست پیش می‌رود


بازیگر سریال «وضعیت زرد ۲» معتقد است این سریال شروع خیلی خوبی داشته و هیچ‌چیز به سریال تزریق و زورچپان نشده است و حوادث خیلی درست پیش رفت.

مریم سعادت بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که در فصل دوم «وضعیت زرد»، به این مجموعه اضافه شده، در این سریال در نقش خانم «اقبالی» جلوی دوربین رفته است؛ کاراکتری که به واسطه یک اشتباه از سوی «دایی جان» وارد قصه شد و در قسمت‌های اخیر با او ازدواج کرد. «اکرم اقبالی» از جمله نقش‌هایی است که باعث شده «وضعیت زرد ۲» رنگ‌وبوی خانوادگی‌تری نسبت به سری اول این مجموعه بگیرد. در گفتگویی کوتاه با مریم سعادت، درباره این سریال صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید.

بازخوردهای سریال چطور است؟

من خودم سری اول «وضعیت زرد» را ندیده بودم، چون در آن زمان ضبط داشتم و اصلا تلویزیون نمی‌دیدم. بعد از این که خواستم بازی کنم، خودم را موظف کردم که فصل اول را ببینم تا در همان راستا بازی کنم. خودم سری دوم را پراکنده دیدم، اما آن‌هایی که دنبال می‌کنند، مثل این که دوست دارند. آن‌هایی که برخورد داشتم، بازتاب خوبی داشت.

فیلمنامه چه ویژگی‌های مثبتی داشت که باعث شد بپذیرید؟

من از این چالش‌ها خوشم می‌آید که مثلا داخل هواپیما، من جای دیگری می‌روم و آدم دیگری که به من ربطی ندارد، به دلیل پیشینه خودش و به علت این که خودش این شک را نسبت به خیلی از آدم‌ها داردف من را به عنوان هواپیماربا می‌گیرد! با این اتفاق، ماجرایی آغاز می‌شود و به نظر من شروع خیلی خوبی داشت. هیچ‌چیز به سریال تزریق و زورچپان نشده بود و حوادث خیلی نرم و درست پیش رفت.

نظر خود شما درباره کیفیت کار چیست و چقدر راضی هستید؟

زمانی که کار می‌کردم، راضی بودم که داشتم کار می‌کردم.

برای شما به عنوان یک بازیگر باتجربه، کار با یک گروه کاملا جوان و دهه‌شصتی چطور بود؟

من اصلا مشکلی نداشتم و کنار گروه، خیلی لذت بردم. کار کردن با این همه جوان، بیشتر از هر چیزی برای من خوشایند بود.

«وضعیت زرد ۲» به عنوان یک اثر طنز، به نظر شما به اندازه کافی بامزه هست؟

در این روزگار هنر می‌خواهد که کسی طنز بسازد که همه از خنده غش کنند. اگر کسی ساخت، من اسمم را عوض می‌کنم و اسمی می‌گذارم که شما دوست دارید!

قرار است در فصل ۳ سریال هم باشید؟

من اصلا خبر ندارم. اگر به من گفتند و شرایط جور شد، بسم‌الله. اگر این‌طور نشد، هم برای خودم و هم برای پروژه متأسف می‌شوم.

نکته‌ای هست که بخواهید بگویید؟

مدت زمانی که در این پروژه کار کردم، به در کنار این همه آدم‌های خوش‌فکر جوان و همچنین آدم‌های فروتن، خصوصا آقای مهران رجبی من بسیار بسیار خوش گذشت. واقعا ایشان در صدر آدم‌هایی بودند که بسیار محترم و متواضع بودند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است