روزنامه صبا

روزنامه صبا

ملیکا زارعی:

«متهم گریخت» کاری بود که همه با دل و جان برای مردم کار می‌کردند


مجری و بازیگر تلویزیون به بهانه بازپخش سریال «متهم گریخت» گفت که؛ این سریال کاری بود که همه با دل و جان و بدون هیچ ادعایی برای مردم کار می‌کردند؛ هنوز هم نتیجه رضایت آن را می‌بینیم.

 روزنامه صبا: ملیکا زارعی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضورش در سریال  «متهم گریخت» گفت: این سریال محصول سال ۸۴ بود، آن سال‌ها به طور جدی وارد حوزه اجرانشده بودم  و بخاطر علاقه مندی به بازیگری دوست داشتم این حوزه را تجربه کنم.

وی ادامه داد: زمانی که آقای عطاران پیشنهاد بازیگر در نقش «معصومه» را به من دادن خیلی خوشحال شدم و باعث افتخار بود کنار هنرمندان حرفه ای حضور داشتم. متهم گریخت کاری بود که همه با دل و جان و بدون هیچ ادعایی برای مردم کار می‌کردند؛ هنوز هم نتیجه رضایت آن را می‌بینیم.

زارعی عنوان کرد: سریال «متهم گریخت» کار ارزشمندی است که تاریخ مصرف ندارد وبرای چندمین بار سریال بازپخش می‌شود همچنان ببینده خودش را دارد. بینندگان با تک تک لحظه‌های سریال خاطرات دارند و زمانی که باز پخش می‌شود، هنوز هم مخاطبان ابراز خوشحالی می‌کنند و باید بگویم افتخار می‌کنم عضو کوچکی از بازیگران سریال پر مخاطب متهم گریخت هستم.

او درباره فعالیتش در حوزه بازیگری توضیح داد: اولین تجربه بازی من به طور جدی، در سریال «مهر خاموش» آقای سیروس مقدم بود و بعد از آن سریال «متهم گریخت» را  بازی کردم با اینکه تجربه بسیار دلپذیر و ارزشمندی برای من بود اما متوجه شدم واقعاً علاقه قلبی من در زمینه اجرا و کار با کودکان و فعالیت در این عرصه است و با افتخار تا به امروز «خاله شادونه» بچه‌ها شدم. من خاطرم هست ۱۹سالم بود در سریال متهم گریخت بازی می‌کردم، زمان بازی در این سریال خواهر جان (مریلا زارعی) گاهی سر صحنه حاضر می‌شدند تا ببینند من حواسم به کار هست؟! اساتید از من راضی هستند؟! خداراشکر ازمن راضی بودند و نمره خوبی گرفتم.

زارعی با یادی از بازیگران خاطره انگیز سریال بیان کرد: حالا این شب‌ها که سریال از شبکه تماشا پخش می‌شود دوست دارم یاد کنم از بازیگرانی که این روزها کنار ما نیستند؛ هاشم آقا پدر خانواده «مرحوم سیروس گرجستانی» که افسوس او را کنار خودمان نداریم. به یاد دارم همیشه نکات اخلاقی را به ما می آموختند، احترام به پیشکسوتان برای آنها خیلی مهم بود وهمیشه به ما می‌گفتند متمرکز به نقش باشید.

وی ادامه داد: خانم مریم امیرجلالی عزیز که مادرانه در کنارمون بودند همچنین مرحوم محمود بهرامی بازیگر نقش «شازده» که و زنده‌یاد پروین میکده، مرحوم آقای احمد پورمخبر «مش قربون» قصه ما و دیگر عزیزانی که این روزها کنار ما نیستند، و خاطرات خوشی را کنار این عزیزان سپری کردیم. یادشون گرامی روحشان شاد. امیدوارم باز پخش سریال «متهم گریخت» باز هم برای مخاطبان لحظات شادی را به همراه داشته باشد.

شبکه تماشا از ۱۶ اردیبهشت ساعت۲۳ مجموعه خاطره انگیز «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهرام را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است