روزنامه صبا

روزنامه صبا

مجتبی فلاحی:

سرهنگ «حکم رشد» اصلاً شبیه کاراکترهای صداوسیما نیست


بازیگر سرهنگ سریال «حکم رشد» تاکید کرد که به نظرم اصلاً شبیه کاراکترهای صداوسیما نیست.

روزنامه صبا – مجتبی فلاحی، بازیگر سریال «حکم رشد»، درباره نقش خود در این مجموعه که این شب‌ها از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود، بیان کرد: من نقش یک پلیس درستکار را بازی می‌کنم که با پلیس‌های دیگری که در سریال‌ها دیده‌ایم تفاوت دارد و اصلاً دلیل پذیرفتن بازی در این سریال به خاطر همین تفاوتی است که با دیگر نقش‌هایی که از پلیس شکل گرفته است، وجود دارد.

وی اضافه کرد: شخصیت پردازی کاراکتر برای من مهم بود و این نقش هم تصمیم‌گیری های عجیبی می‌گیرد او اصلاً اتوکشیده نیست و تصمیماتش باورپذیر است.

فلاحی درباره ویژگی‌های متمایز این نقش برای خودش گفت: این فرد کار قانونی اش را انجام می‌دهد اما زندگی و کارش به نوعی در تداخل قرار می‌گیرد و حالا بین عشق و وظیفه باید یکی را انتخاب کند. او در انجام وظایفش قانون گریزی ندارد اما تصمیماتش ممکن ابتدا گریز از وظیفه به نظر برسد اما بعد نشان می‌دهد تصمیم درستی بوده است.

بازیگر «حکم رشد» ادامه داد: به نظرم اصلاً شبیه کاراکترهای صداوسیما نیست و آنچه که با حسن لفافیان کارگردان سریال درباره‌اش حرف می‌زدیم این بود که یک آدم واقعی نشان دهیم نه یک پلیس تیپ که کلیشه است.

وی در پایان درباره متن این سریال که توسط نعمت الله نوشته شده است توضیح داد: فکر می‌کنم سعید نعمت الله هم اینقدر متن خوبی داشته است که به من هم این اجازه را می‌دهد که این شخصیت متفاوت را ارائه کنم. نعمت الله استایل خاصی در چارچوب دیالوگ نویسی دارد نوعی تکلف که ما سعی کردیم با وفاداری نسبت به متن به نوعی روان هم باشد و از دیالوگ‌های نویسنده قصور نکرده باشیم.

سریال «حکم رشد» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی مهدی فرجی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است