روزنامه صبا

روزنامه صبا

رضا نصیری توضیح داد:

بازگشت مسابقه «کودک شو» با ساختاری جدید


کارگردان برنامه «کودک‌شو» با اشاره به مراحل پیش‌تولید فصل پنجم این برنامه از بازگشت آن با ساختاری جدید به شبکه نسیم خبر داد.

روزنامه صبا – رضا نصیری، کارگردان برنامه «کودک‌شو» که این روزها «تهمتن» را روی آنتن دارد از مراحل آماده‌سازی سری جدید «کودک‌شو» برای شبکه نسیم خبر داد و گفت: در طرح و برنامه، اتاق فکری تشکیل شده و روی طرح دکور فعالیت می‌کنیم. محتوا این روزها دغدغه اصلی ما است که در راستای رسالت‌‌ و هدف‌مان، در راه فرزندآوری و شناخت خانواده‌ها از هم و والدین نسبت به فرزندان، قدم برداریم. به طرح‌های جدیدی می‌اندیشیم و آیتم‌های جدیدی را طراحی خواهیم کرد.

نصیری‌ در پاسخ به این سؤال که سری جدید «کودک‌شو» چه زمانی پخش می‌شود، گفت: این روزها در پیش‌تولیدیم و پیش‌بینی‌مان این است بعد از محرم و صفر بتوانیم برای پخش آماده شویم.

کارگردان «کودک‌شو» و «تهمتن» همچنین راجع به مجری این برنامه هم توضیح داد: هنوز ما و شبکه نسیم، راجع به مجری به جمع‌بندی نرسیده‌ایم؛ بحثِ اصلی ما محتواست، هم از تیمِ نویسندگی فصل قبل ما حضور دارند و هم چند نفر دیگر اضافه شده‌اند. لوکیشن هم در فرهنگسرای بهمن خواهد بود.

وی درباره ضبط سری پنجم این مسابقه گفت: با توجه به نظرسنجی‌های مرکز تحقیقات سازمان و اقبال مخاطب به این برنامه، کار برای ما و تیم تولید سخت می‌شود از این جهت که برای فصل‌های جدید بتوانیم با ساختار و ایده‌های جدید به آنتن برگردیم. مسابقه «کودک شو» با ساختاری جدید به شبکه نسیم بازخواهد گشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است