روزنامه صبا

روزنامه صبا

علی سرتیپی:

اختصاص جایزه یک میلیارد تومانی در «بندبازی» به برندگان انگیزه می‌دهد


تهیه‌کننده سینما و موسیقی با بیان اینکه یکی از جذابیت های مسابقه بندبازی اختصاص جایزه یک میلیارد تومانی بود، معتقد است که هدف از اختصاص این مبلغ، آن بود که ضمن کمک به گروه‌ها، آنها تشویق شوند.

 روزنامه صبا – علی سرتیپی، تهیه‌کننده سینما و موسیقی مدیرعامل شبکه خانگی فیلم نت که سرمایه گذار برنامه بندبازی نیز است، درباره اجرای فصل دوم بندبازی اظهار کرد: با توجه به استقبالی که از این برنامه شده، برنامه‌ریزی برای اجرای دور دوم بندبازی در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم این کار را انجام دهیم.

به گفته وی، برنامه بندبازی کار پرهزینه‌ اما بسیار موفق و تاثیرگذار در زمینه موسیقی بود، در نتیجه دوست داریم با توجه به موفقیتش این اتفاق قطعا تکرار شود.

حمایت از گروه های جوان موسیقی و استعدادهای شناسایی شده، نکته دیگری بود که سرتیپی بر آن تاکید داشت. وی در این باره گفت: با توجه به شیوع کرونا در سه سال اخیر شرایط بدی را در حوزه فرهنگ و هنر داشتیم. امیدواریم دولت و مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دست‌اندر کاران حمایت کنند تا استعداد جوانان در ایران شکوفا شود و در ایران کار کنند و برای مردم ایران بخوانند. اگر استقبالی از آنها صورت می‌گیرد و هزینه بلیتی هم پرداخت می‌شود، شور و هیجانی هم به واسطه اجرای کنسرت‌ها ایجاد می‌شود، در خود سالن‌های ایران باشد.

اما یکی از موانع پیش روی گروه های موسیقی در ایران، کمبود سالن های تخصصی موسیقی است. سرمایه گذار بندبازی، که در ساخت سالن های سینمایی و مدیریت آنها نیز دارای تجربه بالایی است و بیش از ۶۰ سالن سینمایی را راه اندازی کرده، در این باره بیان کرد: در زمینه راه اندازی سالن های ویژه اجرای موسیقی، اقداماتی در دستور کار است. سالن‌های سینمایی زیادی داریم و در کنار آن، قصد داریم مکان‌های جدیدی را در مجتمع‌های تجاری  برای اجرای گروه‌های موسیقی تعبیه و ایجاد می‌کنیم.

گروه گس از گیلان، برنده جایزه یک میلیارد تومانی در فصل نخست مسابقه بندبازی شد.

مسابقه بندبازی در ۳۱ قسمت، تولید و پخش شد و در نوع خود، در دنیا منحصر به فرد بود. سرتیپی درباره رضایت از نتیجه آن گفت: خروجی کار بندبازی، خیلی خوب بود. ما یک پلتفرم نوپا بودیم و به لحاظ اینکه با کمک دوستان یک کار حرفه‌ای و درست، در زمینه موسیقی انجام دادیم، افتخار می‌کنیم.

حفظ استعدادهای شناسایی شده در چنین مسابقه هایی، همواره یک دغدغه برای برگزارکنندگان و طرفداران آن است. این تهیه کننده حوزه فرهنگ و هنر، درباره سرمایه‌گذاری برای گروه‌های شرکت‌کننده در مسابقه بندبازی و حمایت از آنها برای برگزاری  کنسرت توضیح داد: قطعا این اتفاق می‌افتد. اکنون از یکی از گروه‌های شرکت‌کننده که نتوانسته به مراحل پایانی و نهایی برسد، دعوت شده تا کنسرتی را در آلمان اجرا کند و این یک اتفاق خوب است و نشان می‌دهد که بندبازی توانسته است فضای بازاریابی برای یکسری گروه‌ها به وجود بیارود.

سرتیپی ادامه داد: در داخل ایران هم حتما و قطعا، برای برگزاری کنسرت توسط این گروه ها، اقدام خواهد شد. واقعیت این است که بندبازی نشان داد که کشورمان توانایی بالایی در حوزه موسیقی پاپ دارد. هر قدر بشود در ایران این استعدادها را پرورش داد، آنها می‌توانند برای روحیه و حال مردم ایران بهتر کار کنند.

اختصاص جایزه یک میلیارد تومانی به گروه برتر نیز، یکی از جذابیت های مسابقه بندبازی بود. سرتیپی در این باره گفت: هدف از اختصاص این مبلغ بسیار زیاد، آن بود که ضمن کمک به گروه‌ها، آنها  تشویق شوند و در راستای انسجام بیشتر، تلاش کنند. این جایزه، به گروه های موسیقی این انگیزه را می دهد که می‌توانند به چیزهایی که در نظرشان دست نیافتنی است، برسند و امیدواریم این جریان، ادامه پیدا کند.

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است