روزنامه صبا

روزنامه صبا

محمد تنکابنی: 

«سینما دو» صرفا یک ویژه برنامه است و ادامه دار نخواهد بود


تهیه‌کننده «سینما دو» درباره این برنامه گفت که؛ قرار شد صرفاً یک ویژه برنامه باشد و فعلاً شبکه بنایی ندارد که ادامه دار باشد.

روزنامه صبا – محمد تنکابنی، تهیه‌کننده برنامه‌های سینمایی درباره پخش «سینما دو» و اینکه برنامه شب گذشته قرار است ادامه‌دار باشد یا خیر بیان کرد: آنچه ابتدا از ما خواسته شد این بود که یک ویژه برنامه سینمایی درباره اتفاقات و حواشی جشنواره کن و «عنکبوت مقدس» داشته باشیم.

وی اضافه کرد: قرار شد صرفاً یک ویژه برنامه باشد و فعلاً شبکه بنایی ندارد که ادامه دار باشد. به همین دلیل هم از برند «سینما دو» شبکه دو استفاده کردیم.

این تهیه‌کننده درباره اظهار امیدواری بهروز افخمی در پایان برنامه برای ادامه آن بیان کرد: افخمی با توجه به رویکرد برنامه که فضایی سینمایی دارد اظهار امیدواری کرد که این برنامه ادامه داشته باشد ولی فعلاً برنامه‌ای برای تداومش نداریم. فعلاً فقط قصدمان پرداختن به کن و حاشیه‌های آن بود و هم اینکه می‌خواستیم از فیلم «بدون قرار قبلی» بهروز شعیبی هم صحبت کنیم که با امام رضا (ع) ارتباط دارد.

وی در پاسخ به اینکه چرا این روزها هیچ برنامه سینمایی روی آنتن شبکه‌های سیما وجود ندارد، یادآور شد: این خلا وجود دارد و دغدغه‌اش برای ما همیشه بوده است. ما طی سال‌های ۹۷ تا ۹۸ زمانی که «نقد سینما» را کار کردیم همین دغدغه‌های سینمایی را داشتیم و برای این دغدغه‌ها تلاش کردیم زمانی هم که از «نقد سینما» جدا شدیم این برنامه ادامه پیدا کرد.

تنکابنی اضافه کرد: دغدغه سینما برای من همیشه وجود داشته است اما بستگی به مدیران شبکه‌ها دارد که چقدر این برنامه‌ها را بخواهند الان هم نه «هفت» و نه «نقد سینما» روی آنتن نیستند.

وی در پایان درباره اهمیت پرداخت به جریانات روز گفت: اتفاقی در فضای سینمایی کشور و بین‌الملل رخ داد و فیلمی ساخته شد که به مقدسات و مذهب توهین کرده بود که باید به آن پرداخته می‌شد و زمانی که هیچ برنامه سینمایی نیست مجبوریم آن حرف را در قالب یک ویژه برنامه بیان کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است