روزنامه صبا

روزنامه صبا

به بهانه اجرای نمایش «توراندخت»:

داستان یک کمدی شریف


به بهانه اجرای نمایش «توراندخت» روزنامه صبا گفتگویی با سه تن از بازیگران این نمایش داشته است.

نمایش «توراندخت» حاصل کارگاه ایده تا اجرای موسسه بین‌المللی فانوس هنر پارس است و بیشتر بازیگران آن اولین حضور خود را روی صحنه تجربه می‌کنند. به بهانه اجرای این نمایش که تا ۷ مرداد در پردیس سپند روی صحنه است، سهراب صمیمی، شکیبا معتضدی و ساغر کیان بازیگران این اثر نمایشی گفت و گویی را با روزنامه صبا انجام داده اند و از تجربه کار در این نمایش گفته اند.

سهراب صمیمی: برای اولین بار حمایت استادانم را حس کردم

سهراب صمیمی از بازیگران نمایش «توران دخت» است که دومین حضور خود را روی صحنه تئاتر تجربه می‌کند

آقای صمیمی از تجربه تان به عنوان بازیگر نمایش توران دخت و کار با نسیم ادبی و ندا شاهرخی برایمان بگویید.

 من ۱۰_ ۱۱ سال در آموزشگاه‌های مختلف دوره بازیگری گذرانده‌ام اما این اولین باری است که حمایت استادان خود را به واقع حس می‌کنم. نسیم ادبی و ندا شاهرخی بدون هیچ منتی دلسوز هنرجوهای خود هستند و بدون دریافت هیچ‌ هزینه‌ای فرصت دیده شدن را برای ما ایجاد می‌کنند.

شکیبا معتضدی:حضور روی صحنه را حس کردم

شکیبا معتضدی از دیگر بازیگران نمایش «توراندخت» است  که برای اولین بار روی صحنه تئاتر به نقش‌آفرینی می‌پردازد.

خانم معتضدی از تجربه اولین حضورتان روی صحنه نمایش به واسطه «توران دخت» بگویید.

در اولین شب اجرا رهایی خاصی را روی صحنه تجربه کردم و این حس ناشی از رابطه و انرژی خوبی بود که میان تمام اعضا این گروه نمایشی حاکم بود.

کارگاه‌های ایده تا اجرای زیادی را دیده‌ام که در انتها به هیچ اجرایی ختم نمی‌شوند اما استادان ما خانم ادبی و خانم شاهرخی همیشه دغدغه این را داشتند که ما حضور بر صحنه را تجربه کنیم و به کارگردان‌های دیگر معرفی شویم.

ساغر کیان:من کم سن ترین عضو «توران دخت» هستم

ساغر کیان بازیگر دیگر «توراندخت» است که کم سن ترین و کم تجربه ترین عضو این نمایش است که از این تجربه خود به روزنامه صبا گفت: من شانزده ساله و کم‌سن‌ترین عضو این گروه نمایشی هستم و دوست دارم بدانید که در تمام مراحل تمرین تا اجرا حمایت و صمیمیت گروه را احساس کردم و این باعث شد روی صحنه هم بتوانم احساس راحتی کنم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است