روزنامه صبا

روزنامه صبا

شیرین اسماعیلی:

برای رسیدن به نقشم در «۲۸۸۸» تحقیقات زیادی انجام دادم


بازیگر فیلم «۲۸۸۸» معتقد است، هر فیلمی مخاطب خود را پیدا می‌کند و گفت که؛برای رسیدن به نقشم در «۲۸۸۸» تحقیقات زیادی انجام دادم.

روزنامه صبا – شیرین اسماعیلی، بازیگر فیلم «۲۸۸۸» پیرامون حضورش در این فیلم سینمایی  گفت: واقعیت امر برای حضور در این فیلم انگیزه لازم نبود، وقتی فیلمنامه به دست من رسید و فهمیدم که اثر درباره قهرمانان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس است آن را با کمال میل و اشتیاق پذیرفتم.

اسماعیلی درباره همکاری با «کیوان علیمحمدی» به عنوان کارگردان فیلم «۲۸۸۸» اضافه کرد: کار کردن با هر دو کارگردان این فیلم بسیار لذتبخش بود، گروه فیلم سینمایی «۲۸۸۸» به طور کلی گروهی منسجم و محترم بودند، من از همکاری با تک تک عوامل این فیلم سینمایی کیف کردم و کار با آن‌ها برایم بسیار لذتبخش بود.

این بازیگر سینما در همین رابطه ادامه داد: من قبل از پیشنهاد بازی در این فیلم دورادور کیوان علیمحمدی را می‌شناختم، اما طی نشست‌هایی که بعد از خوانش فیلمنامه داشتیم متوجه شدم که وی عاشق پرداختن به موضوع خلبانان دوران دفاع مقدس است، وی سه سال با این قهرمانان زندگی کرده بود و با تمام وجود برای ساخت این فیلم مایه گذاشت.

اسماعیلی در همین رابطه ادامه داد: طی صحبت با کارگردان و دانستن اتفاقات و وقایعی که نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس داشته شما به یک سری اطلاعات مستند می‌رسید که اگر بخواهید هم دیگر نمی‌توانید در چنین پروژه‌ای حضور پیدا نکنید، دلاوری‌هایی که آن‌ها به خرج دادند شما را به موضوع و فیلمنامه و حضور در این فیلم قفل کرده و نمی‌گذارد از پروژه جدا شوید.

اسماعیلی: «۲۸۸۸» در گیشه مخاطب خودش را خواهد داشت

بازیگر فیلم «۲۸۸۸» درباره نحوه رسیدن به نقش در این فیلم اضافه کرد: طبیعتا گفتگو با کارگردان و فیلمنامه کمک شایانی را به من کرد، من پیش از این فیلم سعادت ملاقات با همسران افسران نیروی هوایی را نداشتم، اما طی سفری به شیراز با چند تن از آن‌ها دیدار کردم و فهمیدم که آن‌ها چه تجربیاتی را داشته اند، آن‌ها طبیعتا به عنوان همسر انتظاراتی داشتند، اما همین دوری و صبوری آن‌ها بود که نشان می‌داد که این همسران چگونه در آن دوران عاشقانه زیسته اند.

اسماعیلی درباره احتمال موفقیت فیلم در اکران عمومی خاطرنشان کرد: به نظر من هر فیلمی مخاطب خودش را پیدا می‌کند و این اتفاق برای «۲۸۸۸» هم خواهد افتاد. از دیدگاه من اگر کسی عاشق موضوع فیلم و آن اتفاقات باشد به تماشای این فیلم نشسته و لذت خواهد برد.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است