روزنامه صبا

روزنامه صبا

هلن نقی لو:

همکاری با تلویزیون را دوست داشتم


بازیگر سریال «بی‌نشان» با بیان اینکه من همکاری با تلویزیون را دوست داشتم، امیدوار است که این همکاری، ادامه پیدا کند.

 روزنامه صبا – هلن نقی لو، بازیگر جوانی است که برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است. او تا قبل از این در فیلم‌های کوتاه زیادی از قبیل یازده ضربه، سکوت، یک ناهار ساده و چند اثر دیگر بازی کرده. هلن نقی لو با بازی در سریال پر بازیگر بی نشان تمام تلاشش را کرده تا در قامت یک بازیگر حرفه‌ای ظاهر شود.

سریال بی نشان اولین کار تلویزیونی شما بود؟

بله

قبل از بازی در این سریال چه کارهایی کرده بودید؟

حدود ۷،۸ تا فیلم کوتاه و دو تئاتر بازی کرده بودم. همچنین یک فیلم سینمایی بازی کرده بودم که هنوز به مرحله اکران نرسیده است.

کمی درباره نقشی که در این  سریال دارید توضیح دهید؟

بهار دختری است که خانواده حامی‌ای ندارد. پدرش به جرم قتل عمد در زندان است و خودش هم در شرکتی که قبلا پدرش در آن جا کار می‌کرده مشغول به کار است. بهار شخصیتی است که روی پاهای خودش ایستاده و تمام تلاشش را می‌کند تا پول دیه پدرش را جور کند. از طرفی برادر بهار معتاد است. این شخصیت که مادر خود را در سن کودکی از دست داده است، مثل مادر خانواده مسئولیت‌های زندگی را به دوش می‌کشد. در ادامه متین عاشق بهار می‌شود و علاقه‌ی این دو در روند داستان موثر است.

از چالش‌های این کار به عنوان اولین سریال تلویزیونی خودتان بگویید؟

راستش کارکردن با آقای قویدل واقعا لذت بخش بود. من خوشحالم و احساس می‌کنم که خدا من را خیلی دوست داشت که به عنوان اولین کار با آقای قویدل همکاری کردم. از طرفی بازیگر مقابل من آقای سعید زارعی به شدت به من کمک می‌کردند. در کل من در این پروژه احساس امنیت و آرامش می‌کردم

راجع به همکاری خود با عوامل و بازیگرهای پر سابقه‌ی این سریال بگید؟

پروژه ما جزء پروژه های کم حاشیه بود و این به خاطر حضور آقای رزاق کریمی و آقای قویدل در کنار بازیگرهای پیشکسوت و پر سابقه سینما و تلویزیون بود. آقای مرتضی رزاق کریمی و آقای راما قویدل هر دو انسان های شریف و با وجدانی بودند که فضای کلی کار را آرام و مورد اعتماد کرده بودند. خانم نیوشا ضیغمی به شدت خون گرم و مهربان بودند. آقای پرویز فلاحی پور بسیار انسان متین و سرسنگین بودند و به همه کمک می‌کردند.  آقای قاسم زارع، آقای واشقانی هم همینطور به شدت آدم‌های خون گرمی بودند. در کل من از حضور در این پروژه لذت بردم.

کار با تلویزیون چطور بوده؟

من همکاری با تلویزیون را دوست داشتم. امیدوارم که این همکاری با نقش‌هایی که جای مانور بیشتری در ایفای نقش داشته باشند ادامه پیدا کند.

پرداخت‌ها سر موقع انجام می‌شد؟

بله. هر ماه آقای رزاق کریمی به عنوان  تهیه کننده سریال بی نشان پرداختی‌ها را انجام می‌دادند.

بازخورد مردم نسبت به بازی شما چطور بود؟؟

برای من بازخوردها خوب بود. با اینکه از قسمت ۵ وارد قصه شدم اما مردم خیلی دوست داشتند. به هر حال بهار و متین دو کاراکتر جوان این سریال هستند که در ادامه به هم علاقه مند می‌شوند که همین داستان عشق و عاشقی این دو نفر می‌تواند برای مردم هیجان انگیز باشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است