روزنامه صبا

روزنامه صبا

رضا ایرانمنش:

سریال «بی نشان» باعث شد تا به آینده امیدوار شوم


بازیگر سریال «بی نشان» با بیان اینکه، به امید خدا تا چهار ماه دیگر روی پای خود می‌ایستم گفت که؛ این سریال باعث شد تا به آینده امیدوار شوم.

روزنامه صبا – رضا ایرانمنش، بازیگر سریال‌های تلویزیونی، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر می کنم که حالم نسبت به گذشته بسیار بهتر است، دو سال پیش در این موقع به هیچ عنوان نمی‌توانستم راه بروم اما امروز می‌توانم با کمک عصا حرکت کنم و این برایم بسیار خوشحال کننده است.

وی دلیل مشکلات حرکتی خود را اینگونه تشریح کرد: دو سال پیش به دلیل تاول شیمیایی در ناحیه نخاع از کمر به پایین کاملا بی‌حس شده بودم و هیچگونه امکان تحرک نداشتم، بعد از آن درمان، فیزیوتراپی و درمان فیزیکی را به صورت مستمر ادامه دادم تا به امروز که الحمدالله حالم بسیار بهتر است.

به امید خدا تا چهار ماه دیگر روی پای خود می‌ایستم

ایرانمنش پیرامون وضعیت کنونی خود بیان کرد: هنوز هم در ناحیه مچ پا دچار ضعف هستم و بدون عصا حرکت برایم سخت و ناممکن است، اما به امید خدا اگر مراحل درمان به همین نحو پیش برود تا ۴ ماه دیگر می توانم روی پای خود بایستم.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری افزود: دوستان و همکاران طی دو سال اخیر بی نهایت به من لطف داشتند و در نزدیک به ۷ اثر طی سال گذشته و سه اثر طی سال جاری بازی داشتم که در حال حاضر سریال «بی نشان» را از تلویزیون در حال پخش دارم. البته کارهای جدیدی هم پیشنهاد شده که فعلا در قطعی نشده و در حال مذاکره است.

ایرانمنش در همین رابطه ادامه داد: در ابتدا باید تشکری بزرگ و جدی از راما قویدل انجام دهم، روزی که وی برای بازی در سریال «بی نشان» از من دعوت کرد وضعیتم بسیار بد بود، در کمترین توان تحرک قرار داشتم و حتی در جلسه اول به وی گفتم که من نمی توانم با این وضع بازی کنم اما او حرفم را نپذیرفت و با قوت قلب و امید دادن به من باعث شد که نه تنها جلوی دوربین بروم بلکه امید و جدیتی بیشتر برای راه رفتن پیدا کنم.

بازیگر سریال «بی نشان» درباره بازخورد حضورش در این سریال اضافه کرد: بی نشان پروژه بزرگی برای من است، این پروژه برایم اعتماد به نفس فراوانی آورد و خدا را شکر که بازخوردهای آن هم تا امروز بسیار خوب بوده است. بی‌نشان دلیلی بود که من از جای خود بلند شده و به ادامه راه امیدوار شوم.

ایرانمنش در همین رابطه خاطرنشان کرد: علاوه بر پروژه بی نشان از تمامی دوستانی که در دو سال گذشته با وجود وضعیت خاصی که داشتم به من اعتماد کردند و برایم راهی برای حضور دوباره جلوی دوربین باز کردند کمال تشکر را دارم.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است