روزنامه صبا

روزنامه صبا

رضا رویگری:

امیدوارم به زودی به دنیای بازیگری بازگردم


بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بیان اینکه بی‌تاب بازیگری هستم، ابراز امیدواری کرد که به زودی پیشنهادی برای حضور در بازیگری داشته باشد.

روزنامه صبا – رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر در خانه مشغول استراحت هستم، وضعیت روحی بسیار بهتری نسبت به گذشته دارم و از لحاظ جسمانی هم اوضاع بهتری را تجربه می کنم.

وی در همین رابطه ادامه داد: همچنان درمان و فیزیوتراپی را ادامه می‌دهم، طبیعتا برای بهبود بیشتر نیازمند صرف هزینه و وقت بیشتری هستم اما در هر صورت ناامید نمی شوم و می‌خواهم همچنان با قدرت مسیر درمان را سپری کنم.

رویگری درباره احتمال بازگشتش جلوی دوربین اضافه کرد: خوشبختانه وضعیتم به ثباتی نسبی رسیده و می توانم در صورتی که نقشی با وضعیتم تطابق داشته باشد جلوی دوربین بروم، بی نهایت هم دلتنگ بازیگری هستم، اما طبیعی است که با توجه به شرایطم پیشنهادات زیادی نباشد.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در همین رابطه تاکید کرد: امیدوارم که به زودی پیشنهادی برای حضور در بازیگری داشته باشم، برایم طولانی بودن نقش مهم نیست، اینکه بتوانم بار دیگر جلوی دوربین رفته و در کنار دوستانم باشم حالم را خوب می کند.

رویگری در همین رابطه خاطرنشان کرد: هیچ بازیگری نمی تواند در بدترین شرایط هم این شغل را کنار بگذارد، حتی در بدترین شرایط جسمی و مالی کسی که بازیگری را تجربه کرده باشد دوست دارد هر جور شده این تجربه شیرین را تکرار کند، برای من هم وضع همینگونه است و امروز که با شما حرف می زنم بی‌تاب بازیگری هستم.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است