روزنامه صبا

روزنامه صبا

ابراهیم عامریان:

«انتهای باغ» یک کمدی تلخ است


تهیه‌کننده سینما با بیان اینکه فیلم سینمایی «انتهای باغ» یک کمدی تلخ است گفت که؛ به دنبال مذاکره با رضا عطاران برای نقش اصلی است.

 روزنامه صبا – ابراهیم عامریان، تهیه‌کننده سینما با اشاره به دو پروژه سینمایی «فاتحان اروند» و «انتهای باغ» گفت: در هر حال حاضر تولید هردو پروژه سینمایی که در دست دارم به دلیل آنکه بازیگران مورد نظر درگیر پروژه‌ای هستند به تعویق افتاده است.

وی بیان کرد: بازیگران مورد نظر ما برای «فاتحان اروند» نوید محمدزاده است که در حال حاضر در یک سریال مشغول به کار است، البته پیش از این گفتگوهای اولیه را با این بازیگر داشتیم و امیدوارم هرچه سریع‌تر شرایط مناسب برای تولید این پروژه فراهم شود تا این فیلم را بتوانیم برای حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

این کارگردان درباره پروژه دیگر خود که به تازگی پروانه ساخت گرفته با نام «انتهای باغ» نیز توضیح داد: این پروژه نیز یک کمدی تلخ است و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم تا رضا عطاران در این فیلم بازی کند که این بازیگر نیز در حال حاضر مشغول کار در فیلم سینمایی کیانوش عیاری است.

عامریان درباره داستان «فاتحان اروند» یادآوری کرد: داستان این فیلم درباره شهید حاج احمد امینی است که شخصیت بسیار دوست داشتنی داشته و از سوی شهید حاج قاسم سلیمانی به فرماندهی گردان غواصی مورد نظر انتخاب شده بود.

این پروژه سینمایی قرار بود تابستان سال جاری جلوی دوربین برود.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است