روزنامه صبا

روزنامه صبا

مهدی حسینی:

برای مخاطب امروز کار کوتاه مثل «درمانگر» جذاب است


بازیگر سریال «درمانگر»، معتقد است که برای مخاطب امروز کار کوتاه همانند این مینی سریال جذاب است.

مهدی حسینی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، سال ۹۸ در فیلم سینمایی بعد از تو (فرهاد نجفی) به عنوان نقش اول حضور یافت و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از جشنواره کویین پالم کالیفرنیا به دست آورد. او برای بازی در فیلم کوتاهAre You Volleyball?!  نیز برنده جایزه بازیگری از جشنواره فیلم کوتاه سائوپائولوی برزیل شد. او در فیلم کوتاه «فلشر» نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است. روزنامه صبا با او به بهانه بازی در مینی‌سریال «درمانگر» صحبت کرده است.

سریال «درمانگر» کار اول شما در پلتفرم‌ها بود؟

بله در پلتفرم‌ها اولین سریالم بود. البته فیلم سینمایی در کارنامه داشتم اما چنین تجربه‌ای نداشتم.

به عنوان اولین سریال، نگران نبودید که این کار و بازی شما به خوبی دیده نشود؟

خیر. با توجه به یکسری از پارامترها شما می‌توانید سطح کار را بسنجید و به آن کار اعتماد کنید. اولا امین حسین‌پور کارگردانی است که کارش را بلد است. ثانیا شما وقتی وارد فضایی می‌شوید که هزینه‌ زیادی برای پیشبرد آن صورت گرفته، لوکیشن ساخته شده و فیلم‌نامه و استوری‌برد هم از قبل آماده است، قاعدتا به آن کار اعتماد می‌کنید. برای بازی در «درمانگر» دستیار آقای حسین‌پور با من تماس گرفت و طی جلسه‌ای که داشتیم، برای بازی در یکی از نقش‌های این کار انتخاب شدم.

کارآگاه سریال «درمانگر» هم مثل روانشناس آن متفاوت بود. شما چطور توانستید این شخصیت را در بیاورید؟

با اینکه زمان کم بود اما من تلاش کردم تا مثل بقیه‌ کارآگاه‌ها نباشم. از لباس پوشیدن و چهره‌پردازی تا رفتارهای من کنترل‌شده بود. من حتی در صحنه‌ جرم این سریال، در حال جویدن آدامس هستم. حتی سرهنگ نیروی انتظامی که سر صحنه حضور داشت به من گفت که کارآگاه‌های پلیس سر صحنه جرم آدامس نمی‌خورند. من هم در جواب گفتم که این چه قانونی است؟ کجا نوشته شده که کارآگاه نباید آدامس بخورد؟ در کل تلاش کردم تا این شخصیت با کارآگاهی که درتلویزیون و سریال‌ها می‌بینیم متفاوت باشد.

در نهایت این تجربه را چگونه دیدید؟ حضور در این سریال برای شما پروسه سنگینی داشت؟

سریال «درمانگر» به دلیل فشردگی‌اش سنگین‌تر از کارهای مشابه بود. هر کسی به اندازه خودش کارش را انجام داد و رفت، اما عوامل تولید این سریال و کارگردان آن کار سنگینی را انجام دادند.

بازخورد سریال نزد مردم چطور بود؟

من بازخورد‌های خوبی گرفتم. یکی از دلایلش هم همین کوتاه بودن سریال بود. کاری که بدون اتلاف زمان، سریع به سراغ اصل ماجرا می‌رود و مخاطب را جذب می‌کند. برای مخاطب امروز کار کوتاه جذاب است. برای همین این مدل سریال‌ها مد شده است. آمازون، اچ.پی.او و اپل‌تی‌وی هم  از این جنس کارها تولید می‌کنند. من خوشحالم از اینکه سریال «درمانگر» دیده شده است و نتیجه‌ آن را تماشاگران دوست داشتند. کامنت‌های فیلیمو و فضای مجازی نشان می‌دهد که کار مورد توجه قرار گرفته است.

و می‌دانید که سریال ادامه خواهد داشت؟

بله، زمانی که قرارداد بستیم، این بحث بود که سریال ادامه داشته باشد.

محمدمهدی فخرنبی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است